dostawa i zwroty

Ceny wysyłki:
Inpost- kurier 12,58 brutto
Paczkomat Inpost- 11,54 brutto

INFORMACJE O ZWROTACH I REKLAMACJACH

Jeżeli z jakichś powodów, po dokonaniu zakupu i otrzymaniu produktów zechcesz zwrócić towar, który kupiłeś, to możesz to zrobić w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodów, dlaczego to robisz, ale byłoby fajnie wiedzieć, co się wydarzyło. Moglibyśmy dzięki temu usunąć niedociągnięcia, jeżeli takie się pojawiają.

Jak tego dokonać, czyli jak odstąpić od umowy i dokonać zwrotu?

Przede wszystkim pamiętaj, że zwracany przez Ciebie towar musi być nowy. Poza tym nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania i musisz dołączyć dowód zakupu, jaki od nas otrzymałeś (oryginał faktury lub paragon).

Do paczki możesz, ale nie musisz dołączyć Formularz Odstąpienia od umowy, którego wzór jest dostępny na dole tej strony lub wypełnić formularz, który dorzuciliśmy do Twojej przesyłki. Jeżeli nie chcesz dołączać formularza, wyślij chociaż do nas wiadomość e-mail na adres: amiopowiada.sklep@gmail.com, z której będzie jasno wynikało, że odstępujesz od umowy.

Następnie pilnuj terminu i, w ciągu 14 dni od dnia wysłania takiej wiadomości, wyślij do nas paczkę z towarem na adres:

Anna Dobosz
Babianka 39, 21-200 Parczew

Pamiętaj! Nie wysyłaj paczki za pobraniem. Nie przyjmiemy jej. Jak tylko przesyłka do nas dotrze, postaramy się jak najszybciej zwrócić Ci pieniądze, łącznie z kosztami przesyłki. Nie zwracamy jedynie kosztów dodatkowych, wynikających z wybranej formy dostawy innej, niż najtańszy zwykły sposób dostawy. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użyłeś przy robieniu zakupów. Możemy dokonać zwrotu w inny sposób, jednak musi on zostać wcześniej ustalony z nami i zaakceptowany przez Ciebie. Niezależnie od ostatecznych ustaleń, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z odstąpieniem od umowy.
                                                                                                                                                                                                    
Robimy wszystko, by sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeżeli jednak zakupiony towar będzie posiadał wadę, będzie uszkodzony lub niezgodny z opisem, możesz go zareklamować.

Jak to zrobić? W pierwszej kolejności napisz do nas e-mail: amiopowiada.sklep@gmail.com lub zadzwoń tel. 661 622 490 i powiedz o zaistniałej sytuacji.

Potem trzeba będzie wysłać do nas zgłoszenie reklamacyjne. Dajemy Ci kilka sposobów, jak możesz to zrobić: Możesz to zrobić w formie pisemnej i wysłać list na adres: Babianka 39, 21-200 Parczew, lub drogą mailową: amiopowiada.sklep@gmail.com.

Jeżeli napiszesz nam dlaczego, według Ciebie, produkt jest niezgodny z tym, który zamawiałeś lub jaką posiada wadę, wtedy Twoją reklamację rozpatrzymy znacznie szybciej. Podaj również datę wykrycia wady oraz sposobu jej rozpatrzenia (czy wolisz wymianę towaru, czy zwrot pieniędzy). Koniecznie wpisz swoje dane kontaktowe, żebyśmy mogli poinformować Cię o przebiegu procesu i decyzji, jaka została podjęta w Twojej sprawie.

Pamiętaj! To bardzo ważne!

Reklamowany produkt odeślij do nas na swój koszt. Nie przyjmiemy paczki, jeżeli wyślesz ją za pobraniem. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysłania przesyłki takie, jak przy dokonywaniu zakupów, w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia. Na rozpatrzenie reklamacji mamy maksymalnie 30 dni, ale zawsze staramy się, by odbyło się to znacznie szybciej.

 Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.

Aby dokonać zwrotu — uzupełnij poniższy formularz:

Odstąpienie od umowy [PDF]